RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Blog untuk kali ni,saya mahu share tentang Renewal Shaklee dengan cara pantas.

Member shaklee ni dari start kita daftar member akan expired bila Sudah satu tahun penggunaan .

So kita Boleh Renew member 3 bulan sebelum atau selepas birthday kita .

Jadi member shaklee ni best tau
👉Kita dapat harga murah berbanding harga di pasaran.

👉 Boleh pilih mahu join berbisnes atau hanya penggunaa kedua2 nya dapat untung kalau capai target .

👉Boleh oder sendiri di hujung jari saja.

👉 Kesihatan lebih baik

Ok first saya masuk member Shaklee saya bayar Rm35 walaupun masa tu saya beli Setong Esp.

Masa tu pengurusan belum macam sekarang,tapi saya tidak rugi pun bayar Rm35 tu untuk masuk member Shaklee sebab banyak kebaikan saya dapat .

Paling Best dapat berbisnes,dapat bonus dan tolong orang ramai untuk lebih sihat dan bagi kesedaran orang ramai terutama keluarga pentingnya jaga kesihatan .

Sekarang Shaklee sudah tukar sistem, dulu kena bayar sekarang free saja untuk renew member dengan pembelian produk Shaklee yang ada UV,so kamu boleh beli mana2 produk Shaklee yang kamu suka untuk renew member kamu .

Contoh saya sendiri , tanpa saya sedar member Shaklee saya expired sudah 5hb /12/2022 ,itu pun leader saya bagitahu.

Lepas tu saya renew member saya dengan membeli produk Shaklee Zinc Plus ni dengan harga member Rm47.00 dan non member Rm58.75 UV 10 so, hanya dengan Rm47.00 sahaja saya renew member Shaklee saya murah kan ,tidak perlu bayar lagi Rm35.00.

saya beli Zinc Plus ini sebab saya baru lepas bersalin dan memang rambut saya gugur terus.Syukur Zinc Plus Sangat2 membantu saya ♥️.



Ahli member anda sudah expired?
Sudah aktif kan semula?

Renewal  shaklee member ni kamu boleh buat sendiri guna id kamu login  di website shaklee ,atau di tempat kamu ada sebarang masalah internet atau rangkaian telefon kamu boleh meminta tolong dengan Upline kamu . Thankyou ❤️


Mahu tanya soalan boleh pm saya

0135401397(Forncisca Naiting)
Forncisca Naiting (Facebook)

#megablogshaklee
#nextlevelblogging
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#shakleemelaka

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

CASH REBATE-DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA

BISNES ONLINE TERBAIK DiMALAYSIA

Kurus Dengan Hello New You Set